[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Wybierz język.
Wybierz nazwę posiadanego produktu.
Kliknij przycisk Download Updates.
Wybierz plik odpowiadający używanemu produktowi.
Wybierz miejsce na dysku twardym, w którym ma zostać zapisany pobierany plik.
Możesz uruchomić program z bieżącej lokalizacji lub zapisać go na dysku twardym
i uruchomić pózniej. Wybierz odpowiednią opcję. W przypadku zapisywania pliku na
dysku twardym należy wybrać lokalizację, w której plik ma zostać umieszczony.
Po zakończeniu pobierania pliku odszukaj go w systemie, a następnie kliknij dwukrotnie.
Po zakończeniu aktualizacji na komputerze będą się znajdować najnowsze definicje wirusów.
I
I
Nabycie programu Norton AntiVirus uprawnia do bezpłatnego pobierania wzorców wirusów
przez sieć Internet przez okres jednego roku. Po upływie tego okresu za niewielką opłatą
można w lokalnej witrynie firmy Symantec nabyć roczną subskrypcję. Adres lokalnej witryny
firmy Symantec znajduje się poniżej, w części Witryny regionalne . Po otworzeniu strony
wprzeglądarce należy kliknąć opcję Shop Symantec (Sklep Symantec) i wybrać opcję Virus
Update Subscription. Płatności można dokonać kartą kredytową (MasterCard lub VISA).
Więcej informacji o przedłużaniu subskrypcji można znalezć w Internecie,
w następujących witrynach:
angielska
http://www.symantec.com/region/reg_eu/techsupp/virus_subscriptions.html
francuska
http://www.symantec.com/region/fr/techsupp/virus_subscriptions.html
hiszpańska
http://www.symantec.com/region/es/techsupp/virus_subscriptions.html
holenderska
http://www.symantec.com/region/nl/techsupp/virus_subscriptions.html
niemiecka
http://www.symantec.com/region/de/techsupp/virus_subscriptions.html
włoska
http://www.symantec.com/region/it/techsupp/virus_subscriptions.html
" "
I
Jeśli na komputerze jest zainstalowany produkt Norton serii 2000, to po zainstalowaniu
nowszej wersji programu z paska menu zostanie usunięty przycisk LiveAdvisor. Chociaż
moduł LiveAdvisor nie jest już wykorzystywany do przekazywania informacji, to jego
usunięcie w najmniejszym stopniu nie zmniejsza funkcjonalności produktu.
Zgodnie z treścią ostatnich komunikatów wyświetlanych przez moduł LiveAdvisor, firma
Symantec zastąpiła mechanizm przekazywania informacji zawarty w tym module przez
informacje znajdujące się w następujących witrynach:
http://securityresponse.symantec.com
I
Europa, Bliski Wschód
i Afryka/angielski: www.symantec.com/eusupport/
Francja: www.symantec.fr/frsupport/
Holandia: www.symantec.nl/nlsupport/
Niemcy: www.symantec.de/desupport/
Włochy: www.symantec.it/itsupport/
I
Europa, Bliski Wschód i Afryka/angielski:
http://www.symantec.com/region/reg_eu/techsupp/bulletin/index.html
Francja:
http://www.symantec.com/region/fr/techsupp/bulletin/index.html
Holandia:
http://www.symantec.com/region/nl/techsupp/bulletin/index.html
Niemcy:
http://www.symantec.com/region/de/techsupp/bulletin/index.html
USA/angielski:
http://www.symantec.com/techsupp/bulletin/index.html
Włochy:
http://www.symantec.com/region/it/techsupp/bulletin/index.html
Firma Symantec oferuje szereg opcji pomocy technicznej i nie technicznej, które
uwzględniając indywidualne potrzeby klientów, umożliwiają najbardziej efektywne
wykorzystanie oprogramowania firmy Symantec.
Bezpłatna pomoc techniczna jest dostępna w internetowej witrynie serwisu i pomocy
technicznej.
I
Firma Symantec oferuje klientom odpłatną pomoc techniczną przez telefon. Płatność może
polegać na opłacie za zdarzenie, można również wykupić roczną subskrypcję
w centrum obsługi klienta.
Informacje i porady dotyczące oferowanych przez firmę Symantec opcji pomocy technicznej
można uzyskać w centrum obsługi klienta. Numery telefonów biur obsługi klienta znajdują
się w zamieszczonym na końcu tego rozdziału wykazie adresów i numerów kontaktowych.
Gdy pojawi się nowa wersja danego oprogramowania, zarejestrowany użytkownik będzie
mógł korzystać z telefonicznej pomocy technicznej świadczonej w odniesieniu
do poprzedniej wersji oprogramowania, ale tylko w ograniczonym przedziale czasu. Mogą też
być jeszcze dostępne informacje techniczne w witrynie Web firmy Symantec.
Gdy firma Symantec ogłosi, że dany produkt nie będzie już dalej wprowadzany na rynek lub
że został wycofany ze sprzedaży, wtedy pomoc telefoniczna w odniesieniu do takiego
produktu będzie dostępna jeszcze tylko przez 60 kolejnych dni. Pózniej korzystać będzie
[ Pobierz całość w formacie PDF ]